🔹 Τι αλλάζει
-
Η Επιτροπή δηλώνει πως είναι πλέον «ανοιχτή σε όλες τις τεχνολογίες» — δηλαδή όχι μόνο σε ηλεκτρικά ή «καθαρά» οχήματα, αλλά και σε πιο αποδοτικού τύπου κινητήρες καύσης. 💡
-
Η νέα στάση συνδέεται με προσπάθεια να στηριχθεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, λαμβάνοντας υπόψη τεχνολογικές εξελίξεις και την ανάγκη διατήρησης ανταγωνιστικότητας. 🛠️📈
-
Ωστόσο, το «πράσινο» στοίχημα — με χαμηλές εκπομπές, χρήση βιοκαυσίμων ή εναλλακτικών καυσίμων — παραμένει στο τραπέζι, προσπαθώντας να συνδυάσει την κινητικότητα με περιβαλλοντικά κριτήρια. 🌿⚙️
✅ Γιατί έχει σημασία
Η αλλαγή πορείας της Επιτροπής — αν τελικά επικυρωθεί — σηματοδοτεί ανατροπή στα μέχρι τώρα δεδομένα και στους στόχους για «λιγότερο ρύπο — περισσότερη ηλεκτροκίνηση». Για χιλιάδες αυτοκινητοβιομηχανίες, προμηθευτές και καταναλωτές, ανοίγει μια νέα περίοδος αβεβαιότητας αλλά και ευκαιριών. Η απόφαση αυτή μπορεί να επηρεάσει τιμές, επιλογές οχημάτων και ταχύτητα της μετάβασης σε «καθαρά» αυτοκίνητα.
📝 Κατακλείδα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ρίχνει νέο βάρος στην τεχνολογική ουδετερότητα: επιτρέπει να εξεταστούν εναλλακτικές λύσεις για την αυτοκίνηση μετά το 2035, χωρίς να αποκλείει την παραδοσιακή καύση. Αν αυτό γίνει πράξη, το τοπίο αλλάζει — με επιπτώσεις στην περιβαλλοντική πολιτική, στην αγορά αυτοκινήτου και στην κατεύθυνση της μετάβασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου